Tuesday, June 13, 2006







Nou dat heeft weer even geduurd. Afgelopen zaterdag is Herdis opgehaald en bleef Soley met Hrina achter. Tagga had ik willen verhuizen, maar in mijn eentje lukt het echt niet om moeder en kind op de trailer te zetten. Dat werd verplaatst naar zondag. Zondag had ik eerst les in Hemrik van Bert en Marieke. Weer een paar heel erg nuttige aanwijzingen en ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd in Heiloo.
's Middags verhuizen van paarden werd niks, want er was natuurlijk voetbal!!
Maandag was het dan zo ver. Anita kwam helpen en het is gelukt om Krapi en Tagga te verhuizen naar de andere wei, het duurde wel even om ze op de trailer te krijgen. Op de wei was het verschil in veulen meteen heel duidelijk. Hrina vindt mensen leuk, daar kun je mee spelen, die kriebelen je lekker, voor Krapi is alles eng, plekken zonder gras, oeioeioei vreselijk eng, een paar betonplaten dooooooodeng.
Vandaag stonden ze er prima bij. De veulens beginnen toenadering te zoeken. Hrina weet dat ze ver van de emmer brokjes van moeders moet blijven, Krapi ging het toch even proberen bij Soley, die maakte hem heeeeeel erg voorzichtig duidelijk dat dat niet gewenst is.
Oh en nog een verassing, Herdis kreeg maandag een merrieveulen en dat terwijl ze pas volgende maand haar veulen zou krijgen. We hopen haar weer snel hier te hebben, want het is een erg leuk paard.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home