Saturday, May 27, 2006



Bij Soley weinig verandering, dus ze staat nog op de wei. Ze kan zelfs nog draven!!! Vandaag enorme plannen, maar na al het mestwerk had ik het een beetje gehad. Te laat naar bed en daar kan ik niet tegen, ohohoh hoe deed ik dat vroeger.
Vanavond kwam Anita nog even wat rijden en ben ik ook maar wat gaan doen. Eerst Sikill met springschoenen en het gaat met de dag beter! Ben trots op hem. Anita heeft eerst Svarta gereden, die heb ik toen weer van haar overgenomen, wilde even zelf voelen hoe en wat. Een dramkont is het, maar ik vond toch ineens weer het knopje en zowaar een rustig toltje.
Anita had inmiddels Dyggur opgezadeld en die had er ook zin in. Wat wordt dat een leuk paard, groot en stoer is hij al, maar hij gaat echt steeds beter lopen. De onrust met zijn hoofd wordt ook minder. Toch laat ik de dierenarts even naar zijn gebit kijken, hij maakt proppen met zijn eten.
Tijger onze mee-eet-kater zat gezellig alles te bekijken (met ogen dicht).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home